Sommerbryllup

Igen citronmåne og ala Mette Blomsterbergs blåbærcreme med jordbær denne gang og de to små hjerter er Helle´s banan kage og skumbanan fyld, hvor jeg denne gang kun brugte 2½ blad husblas og det fungerede godt.
Den største af kagerne er bagt i en form på 30 cm i diameter og bundene er bagt hver for sig. Det passede med en protion til en bund, god nok en lidt høj bund. den næste kage er15 cm og blev højere en hvad jeg lige havde planlagt, næste mod toppen er så 22 cm en lille 5 og den øverste er 13 cm
Blomsterne er peony udstikker peonycutter købt hos cupncake men jeg købte vist den sidste
dobbelt hjerterne er JEM side cutter Dinkage
dekorationen på den store kage er også fra JEM. JEM købt ved Kageoplevelser men jeg købte vist den sidste
JEM Bowcutter (jeg kan rigtigt godt lide JEM)



 




Ingen kommentarer :

Send en kommentar