håndbold kage til Rasmus

Så er en guldvinder vi har fat i Rasmus skal konfirmeres og han kan lide håndbold. Kagen er Mud-cake og fyldet er Oreo creme. Kagen er 30 cm i diameter og det passer med mudcake 2 gange.
håndbolden er helles-banan-kage som jeg gang op ½ gang så det var opskriften 1½ gang, men jeg tror ikke det var nødvendigt for jeg havde en del dej i overskud. Det er nu en lille hjerte kage i fryseren. Den bliver meget fast når den er kold så den er god til 3D kager.
Så er kagen malet med Rainbow dust colours og alkohol.
boldten er sat på en lille stykke udklippet krafigt kagepap og der er en dowel rod i midten af pappet.
Så skulle kagen på en køretur til syd Fyn fra Kastrup så den skulle være "transportsikker" så jeg håbede at 3 grilspyd kunne holde den RET tunge boldt. og jeg har fået melding om at det er lykkedes uden den trillede.





oreo er blendet godt

Det kunne godt ha været lidt mere dej i de halvrunde forme. Den hævede næsten ikke i kanten
dustfarver kan du købe her:
Sepcialkøbmanden
Specialkøbmanden
Halvkugleformen
og her:
Specialkøbmanden

Ingen kommentarer :

Send en kommentar