Hånd skåret

                                       Google ønsket motiv                                  
                                       tryk på billeder 

                                            jeg syntes jeg får de
                                            bedste resultater når
                                            jeg så også trykker
                                            clipart 
 gem billed på din computter
 
Nu kan du skalere billedet op eller ned så det passer i størrelsen

                                           
                                   Så kalkere jeg billedet af på bagepapir 

             så følger jeg stregen på udrullet fondant og skære efter fordybningen
                 den måde har jeg brugt til Elvis FCK og BIF logo og guitar
                 Metallica påskeharen og Shell


Ingen kommentarer :

Send en kommentar